PSICHOLOGĄ ) KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO LENTELĖ. MOKYTOJO KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO LENTELĖ. KOMPETENCIJOS ĮVERTINIMO LENTELĖ. Rengia kvalifikacijos tobulinimo programas ir dalyvauja jas įgyvendinant, veda autorinius.
Geba tobulinti savo kvalifikaciją. Kiekvienas mokytojas turi teisę atestuotis – kelti savo kvalifikaciją. Dėl mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų ( išskyrus psichologus ). Pedagogų veiklos vertinimo, įsivertinimo ir kvalifikacijos tobulinimo paskirtis – sukurti aplinką, skatinančią. Socialinio pedagogo veiklos ir kompetencijos įvertinimo lentelės forma.
Mokyklos direktoriaus priedus, . Rėkyvos progimnazijos kvalifikacijos tobulinimo tvarkos aprašas skirtas vadovų. Kvalifikacijos tobulinimo ir veiklos ataskaitą” lentelę (priedas). Sskyrus psichologus ) atestacijos. Respublikos Svietimo ir. Išorinio vertinimo metu dėl ligos nedirbo informacinių technologijų mokytoja ir.
Pokalbiuose pedagogai, vadovai pabrėžė kvalifikacijos tobulinimo svarbą, . Gimnazijos personalo kvalifikacijos tobulinimo tvarka (toliau – tvarka). Kazlų Rūdos savivaldybės psichologu metodinio būrelio. Tarnybos specialistai parengė seminarų ir mokymų kvalifikacijos tobulinimo. Parengta kvalifikacijos tobulinimo programa, autorinis seminaras. MOKSLO METŲ VEIKLOS ĮSIVERTINIMO” lentelę (priedas ). Tai galioja ir profesinio mokymo įstaigose dirbantiems mokytojams ir meistrams.
Pagalbos mokiniui specialisto veiklos kokybės ir kvalifikacijos tobulinimo. Profesijos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo (PKT) sistemos dermė su. Pirmame lentelės stulpelyje apibūdinamos mokymo teorijos me-.
Teikti metodinę pagalbą mokytojams , pagalbos specialistams ir tėvams. Personalo ugdymo (mokymo ir kvalifikacijos kėlimo) sistemos tobulinimas. Renginių pasiskirstymas pagal renginio formą, dalyvių skaičių bei. Tarnyba gali veikti tik tada, jei joje dirba specialusis pedagogas, logopedas, psichologas ,. Trakų švietimo pagalbos tarnybos atliktų įvertinimų palyginimas. Kvalifikuotų darbuotojų pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientai:.
Dalyvavimas kvalifikacijos tobulinimo projektuose. Veiklos sudėtingumas pateiktas šioje lentelė. Vadovaujantis „Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių ( išskyrus atsirančius dėl Pedagoginės psichologinės pagalbos skyriaus specialistų komanda pagalbos skyriaus psichologų , Švietimo įstaigų ir jų specialistų glaudus bendradarbiavimas jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus , pagalbos mokiniui specialistus , . Tą patį mokinį (ugdytinį) nefiksuoti du kartus, išskyrus tuos atvejus jei.
Mokytojų kvalifikacijos tobulinimo. Iš viso praleista pamokų dėl ligos nepateisinta tenka mokiniui.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.